1

Válassza ki az alkalmat

Csokrainkat többféleképpen csoportosítottuk, hogy megkönnyítsük választását. A bal oldali oszlopban találja néhány kategóriát a leggyakoribb és legfontosabb alkalmakra. A jobb oldalon megmutatjuk ügyfeleink legkedveltebb virágait és cseperes választékunkat. Alatta pedig ár és szín szerint szűrheti termékeinket. Az ár szerinti csoportosításnál a különböző méretben kapható virágok több árkategóriában is szerepelhetnek. Ugyanez a helyhez a színekkel is. Előfordul, hogy a képen például sárgában pompázó csokrot a pirosak között is megtalálja, mert kérhető piros változatban is.
2

Válasszon virágot

A listában szereplő csokor fölé mozgatva az egérmutatót, megjelenik annak rövid leírása. Ha megtetszett Önnek egy költemény bátran kattintson rá. Ekkor betöltődik a virág nagyobb képe és leírása. Amennyiben mégsem ezt szeretné, a vissza gombbal ismét a listában találja magát. Ha pedig elnyerte tetszését alkotásunk, görgesse lejjebb az oldalt, ahol megtalálja a megrendelőlapot. A kiszállítást csak Budapest területén tudjuk vállalni.
3

Szín és méret

Amennyiben a virág különböző színben és/vagy méretben kérhető, azt a megrendelőlap tetején tudja kiválasztani. A termék ára a méretétől függ.
4

Kísérő kártya vagy szalag

Meglepheti kedvesét, ismerősét, üzlettársát a csokor mellé tűzött üdvözlőkártyával. Gyászszertartásra küldött koszorúhoz pedig a szalag feliratot adhatja meg. Minkét szolgáltatásunk ingyenes!
5

Az Ön adatai

A megrendeléshez nem szükséges regisztrálnia magát, de a két legfontosabb adatát a nevét és telefonszámát kérjük adja meg. Az e-mail cím beírása nem kötelező, ha megadja, megrendeléséről automatikus megerősítő e-mailt küldünk.
6

A címzett adatai

Ha futár szolgáltatásunkat kívánja igénybe venni kérjük adja meg a következő adatokat: a címzett neve, telefonszáma, a budapesti kerület, cím és az átvétel időpontja. Megadható még a cégnév, amennyiben a címzettet a munkahelyén szeretné meglepni. Végül a megjegyzés rovatba a virág célbajutását elősegítő információkat írhatja be (pl.: sárga ház, zöld tetővel, 8-as kapucsengő).
7

Számlázási adatok

Ha ön a szolgáltatásunk költségét be szeretné vinni a könyvelésébe, kérésére számlát küldünk, amit természetesen nem a címzettnek szállítunk, hanem utólag postázzuk a megadott címre.
8

Szállítási módok

Az esetek döntő többségében Önnek futár szolgáltatásra lesz szüksége a rendelés célba juttatásához. Ennek költségét a szállítási cím megadásával kalkuláljuk. De szeretnénk felkínálni a lehetőséget, hogy a rendelését előre leadva érte jön a szállítási adatoknál megjelölt időpntban a XIII. kerület, Tátra u. 40-ben található üzletünkbe.
9

Fizetési módok

Bankkártyás fizetés: ebben az üzletágban a legnépszerűbb fizetési mód a bankkártyás tranzakció. Cégünk az OTP bank weboldalához kapcsolódva bonyolítja ezt a folyamatot. Biztonságos, titkosított adatcsatornán folyik a kommunikáció a bankkal. A mi weboldalunk még ideglenesen sem tárolja az ön bankkártya adatait.
A tranzakciót csak a rendelés elküldése után kezdeményezzük.

Az összefoglaló oldalon az összesen fizetendő sorában lévő összeget
Rózsaszín csekk:klasszikus postai csekk adja fel. Kérjük pontosan töltse ki! Név: Hóvirág Kkt., cím: 1136. Budapest, Tátra u. 40.
Internet banking:saját bankjának webes felületén utalja el az OTP bank 11713005-20137876 számlájára. Kedvezményezetthez adja meg a "Hóvirág Kkt" nevet.
Banki utalás:személyesen bankfiókból átutalja az OTP 11713005-20137876 számlaszámra. Kedvezményezetthez adja meg a "Hóvirág Kkt" nevet.
Nemzetközi utaláshoz az IBAN számunk:
IBAN: HU41 11713005-20137876-00000000
Banki befizetés:befizeti egy OTP bankfiókban a 11713005-20137876 számlaszámra.
A pénz beérkeztét követően tudjuk teljesíteni rendelését. Kérjük a szállítási idő kiválasztásánál kalkulálja bele az 1-2 napos banki adminisztrációt.
Ha a befizetéséről szóló igazoló szelvényt elfaxolja részünkre, mi azonnal elindítjuk rendelése teljesítését (fax: 06-1-329-78-58).
Készpénzes fizetés: akkor javasolt, ha ön értejön az üzletünkbe, vagy eleve saját címre rendel.

10

Rendelés elküldése

Ha megadott minden adatot és megrendelsést elküldené nekünk, kattintson az oldal alján lévő megrendelem gombra. Erre még nem történik meg a rendelés rögzítése, hanem egy rendelés összefoglaló oldalon találja magát, ahol újra ellenőrizheti a bevitt adatokat. Az oldal alján visszatérhet az előző oldalra és módosíthatja az adatokat. Ha pedig mindent rendben talált a megrendelés véglegesítésével elküldheti azt nekünk. Amennyiben az megrendelőlapon valamely adat hiányos, a program nem engedi tovább lépni az összefoglaló oldalra. Az oldal tetején megjelenik a "Hiba az adatok megadásakor! Kérjük, ellenőrizze az adatokat." szöveg, valamit a problémás adatsornál a piros felirattal figyelmeztetjük a pótlásra.
11

Bankkártyás fizetés

Ha bankkártyás fizetési módot választott, a rendelés leadása után, a "Tovább a bankkártyás fizetéshez" gombot megnyomva kezdeményezheti azt. Ekkor az OTP bank oldalára kerül, ahol minden VISA, VISA Electron, American Express és Mastercard kártyával el tudja végezni a tranzakciót. Elsőként adja meg a "Terhelendő bankkártyaszám" után a kártyája számát, majd a "Lejárati dátumot", először a hó, év sorrendben, végül pedig az érvényesítési kódot. Az Elküld gombbal tudja indítani a tranzakciót.
Mivel Ön most az OTP bank weboldalán jár, nem garantálhatjuk annak korrekt és logikus működését. Kérjük olvasson el mindent figyelmesen, ha megoldhatatlan problémát tapasztal, keressen mindket elérhetőségeinken.
A sikeres tranzakció után a "Vissza a bolti oldalra" gombbal visszatérhet a mi oldalunkra.
12

Köszönjük figyelmét

Bár talán egy kissé hosszúra sikeredett ez az ismertető, ennek ellenére sikerült egy könnyen kezelhető rendszert felépítenünk. Reméljük nemsokára már rutinosan navigál oldalainkon. Észrevételével, javaslatával, panaszával keresse elérhetőségeinket.
Kívánjuk, hogy sok-sok felejthetetlen perccel ajándékozza meg ismerőseit, szeretteit.